לימוזינה למסיבת רווקים/ות

מחפשים שדרוג מעולה למסיבת הרווקים שלכם? רוצים אירוע לא שגרתי וחוויה חד פעמית? אנחנו כאן בשבילכם.

לימוזינה למסיבת רווקים - הרכב המפואר שעושה את כל ההבדל

למיאמי לימוזין יש מחלקה מיוחדת לאירועי מסיבת רווקים / רווקות.
הלימוזינה הנשיאותית שלנו מאובזרת בשלל פינוקים המתאימים לאופי האירוע:

קישוט הלימוזינה, בר אלכוהול עשיר ואיכותי, טלויזיה עם מסך גדול, מערכת קריוקי משוכללת, שוקולדים ושאר מתוקים.

אנחנו במיאמי לימוזין שמים דגש על שירות חם, אדיבות ומעל הכל – מקצועיות ללא פשרות.
הלימוזינה שלנו למסיבת רווקים/ות הינה נשיאותית ומפוארת מסוג לינקולן בצבע שחור שנת 2020, עם נהג צמוד אחראי ואכפתי עם מאות המלצות מלקוחותינו לאורך השנים. 

חוגגי וחוגגות המסיבה יהנו מחוויה בלתי נשכחת – באחריות!

היום כולם כבר יודעים שהמסיבה האמיתית והכי שווה מתחילה בלימוזינה.
אתם רוצים להפתיע את החבר/ה הטוב/ה שלכם באמת, ולארגן מסיבת רווקים/ות בלתי נשכחת? להשאיר לחתן/כלה מזכרת עם החברים/ות הטובים/ות לכל החיים? מסיבה בנסיעה יכולה להיות הדרך המושלמת שלך לעשות בדיוק את זה.

לא עוד ערב שגרתי בבית עם חשפן/ית, לא בילוי בפאב אפוף עשן עם מלא אנשים לא קשורים מסביב, השכרת לימוזינה למסיבת רווקים תהיה בילוי רק של החברים הקרובים עם המוסיקה הכי טובה שכולכם אוהבים, אורות צבעוניים של דיסקוטק, מסך טלויזיה רחב, אפשרות לקריוקי, וגולת הכותרת: בר משקאות לתדלוק רציף של החבורה במשך כל המסיבה.
אין נהג תורן. לא צריך מתנדבים ופשרות – במסיבה שלך כולם/ן חוגגים/ות.

 

לימוזינה במסיבת רווקים

או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם עם כל המידע המבוקש:

הרבה יותר משתלם מחגיגה בבר

השכרת לימוזינה למסיבה שכוללת גם את עלויות ההסעה הלוך וחזור, גם שתייה חופשית ופינוקים וגם את ה- DJ הקריוקי או הסרט תעלה הרבה פחות מכל מקום אחר שאפשר לשכור, מוניות, עלויות השתייה וכו'. ואם כל החברים לוקחים חלק בעלויות – מה טוב.

השכרת לימוזינה למסיבת רווקות או רווקים תאפשר לבלות באמת עם החבורה הקרובה שלכם, להצליח גם לדבר קצת, לצחוק ולהנות אחד מהשני לפני שכולם מתודלקים. להצליח לראות את כולם ולא לפספס אף אחד/אחת בערב, לבלות יחד עם כל החבורה בלי לוותר על שום פינוק בדרך.

מסיבה מיוחדת, פרטית רק לכם, בקלאס, ברכב מהחלומות עם אבזור קומפלט וציוד חדיש. חוויות מובטחות שיישארו אתכם לעוד המון שנים אחר כך. וכן, אם ממש חייבים/ות, אפשר לאסוף את החשפן/ית בדרך ולזכור שמה שקורה בלימוזינה נשאר בלימוזינה :))

קישוטים בלימוזינה למסיבה

כמו בכל מסיבה, גם במסיבה בלימוזינה צריכה להיות אווירה מתאימה – מעבר לאורות המתחלפים של הדיסקו, גם אם יש לך רצון להתחיל קצת יותר סולידי, לעשות מיתוג אישי עם לוגו מיוחד של ה"חתן/כלה" אביזרים – אין בכלל בעיה ואנחנו נסייע בכל מה שצריך. אפשר לתלות בחוץ ובתוך הרכב תמונות, שרשראות /דגלונים, סרטים, פרחים ולהכין בכל מושב אביזרים- כובע/סרט/ משקפיים וכד', מקלות סלפי ואפילו תחפושות ממש.
חשוב לזכור להטעין את הסלולרי כדי להצליח לצלם כמה שיותר מהרגעים החשובים.

כשרוצים שהלימוזינה למסיבת הרווקים תהיה רק הקדימון…

לפעמים רוצים להגיע למסיבה הגדולה רק ה"אחים/אחיות" או רק החבורה הקרובה ובמסיבה עצמה לפגוש עוד חברים נוספים ובני משפחה. לימוזינה למסיבת רווקים/רווקות יכולה להיות פתרון מעולה לעשות "מסיבה בתוך מסיבה" וככה באמת לרקוד על שתי החתונות.
אפשר להגיע עם הלימוזינה למסיבה בבריכה/באולם ואפילו למקווה… להחליף בגדים בדרך ולשנות אווירה, לצבור חוויות עם מי שבאמת קרוב אליכם וחשוב לכם. להגיע למקום בסטייל של חו"ל ולפגוש את כל שאר החברים והמשפחה. לצבור עוד כמה חוויות מרגשות ובלתי נשכחות ביחד ברגעים הכי שמחים.

ככה זו תהיה המסיבה הכי טובה בעיר, זו שכולם ידברו עליה, שתסובב לכולם את הראש ושתשאיר את התמונות הכי שוות.

ואם יש לך רצון להפתיע? זו בכלל הזדמנות מושלמת להגיע עם החברים בלימוזינה לאסוף את חתן/כלת השמחה מפתח הדלת, לא לספר לאן נוסעים ומה עושים ולעצור בתחנות משמעותיות בחיים. שיחוק אמיתי.

אם יש לך רעיון מוצלח למסיבת רווקים/ות וכל מה שחסר לך זו הלימוזינה למסיבה – אנו נשמח לשרת אותך ולקחת חלק באירוע המשמח שלך, עם לימוזינה מפוארת בעלת כל האביזרים והפינוקים, ועם נהג צמוד מדהים שעושה את העבודה שלו מאהבה ומהלב וקשוב לכל בקשה שלכם מהקטנה ועד הגדולה, נהג אחראי וסימפטי שכל הלקוחות שלנו מתאהבים בו. שירות הלקוחות שלנו הוא הסיבה המרכזית לשביעות הרצון של כל מקבלי השירות – ואנו מתחייבים לשמר אותו ברמה הגבוהה ביותר כדי שלא תשכחו את היום המיוחד הזה לעולם.

לימוזינה למסיבה - מיאמי לימוזין

מה הלקוחות אומרים על השירות שלנו:

בן אבדר
קרא עוד
מהשיחה הראשונה ועד האירוע - קיבלנו שירות מושלם. הלימוזינות שלהם הכי חדשות ומפוארות מומלץ מאוד !!!
משה דנגור
קרא עוד
הזמנתי בדקה 90 לאירוע של חתונה של חבר, מוכרח להגיד הופתעתי מכמה שהשירות היה אדיב מקצועי וסבלני ממליץ בחום מגיעים בזמן ונותנים חוויה של מלכים. ממליץ!!
אמרה זמן
קרא עוד
שירות הכי הכי מדהים, היחס מעולה! הנהג הגיע בזמן, מאוד מאוד נהנינו הנהג היה מצויין, אין עלייך דניאל! תודה על הכל
ורד מהדרי עובד
קרא עוד
על הכל! השירות מצויין, הזמינות, ההיענות, ואני מדברת על טרם הגעת הלימוזינה לתחילת החגיגות... וכשהלימוזינה הגיעה....וואווו!!!! אין על זיו, הגיע בזמן, אחראי, נעים, מפרגן, נתן לנו את כל הזמן שבעולם, נעים הליכות בקיצור הכי כיף שיכול להיות, בהבטחה! בקיצור לימוזינה רצית למיאמי לימוזין פנית!
גלעד אברמוב
קרא עוד
חיפשתי לימוזינה שחורה לחתונה במספר מקומות עד שהגעתי למיאמי לימוזין. שוחחתי עם זיו שהסביר לי בסבלנות מה אני מקבל. ביום האירוע הגיע נהג אדיב מאוד בזמן, עם לימוזינה נקייה, מקושטת ומאובזרת כפי שהובטח. הכל התקיים כמתוכנן. המחיר ששילמתי היה הוגן. תודה על השירות נהננו מאוד!
מיכל כהן פינקלשטיין
קרא עוד
שירות מדהים! לימוזינה ענקית, מאובזרת ומפנקת ! הנהג הגיע בזמן, היה סבלני וזרם עם כולנו! תודה רבה על הכל
הקודם
הבא

וזה רק מדגם קטן של ביקורות לקוחותינו המרוצים. לכל ביקורות גוגל – לחצו כאן. לכל ביקורות פייסבוק לחצו כאןלמקבץ ביקורות מרוכז לחצו כאן

או השאירו פרטיכם: